آخرین اخبار
کد مطلب: 125139
در شهرستان لردگان
افتتاح پايگاه علمي پژوهشي بسيج مصلي اولي الامر لردگان
تاریخ انتشار : 1396/05/13 10:20:10
نمایش : 1707
در راستاي حمايت از بسيجيان عرصه علم و فناوري، پايگاه علمي پژوهشي بسيج با حضور معاونت علمي و پژوهشي سپاه قمر بني هاشم استان چهار محال و بختياري و جمعي از مسئولين در شهرستان لردگان افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان، سرهنگ دوم پاسدار عبدالله قاسمي، معاونت علمي و پژوهشي سپاه قمر بني هاشم (ع) استان چهارمحال و بختياري در جمع نخبگان شهرستان لردگان گفت: يکي از نيازهاي مورد نياز براي رشد و تعالي سازماني در بسيج، توجه به سطح تحصيلي بسيجيان و ارتقاء آن مي باشد لذا هرچه بر ميزان تحصيل بسيجيان افزوده شود چشم اندازي روشن تري فرا روي آنها براي شناخت جامعه و خدمت رساني به مردم فراهم مي شود.
سرهنگ قاسمي در ادامه افزود: پايگاه هاي علمي و پژوهشي بسيج در کل کشور در حال افتتاح مي باشند که امروز نيز  پايگاه علمي مصلاي اولي الامر شهرستان لردگان افتتاح گرديد، اميدواريم با افتتاح اين پايگاه بتوان شاهد استفاده هر چه بيشتر از نخبگان در راستاي پيشرفت شهرستان، استان و کشور باشيم.
معاونت علمي و پژوهشي سپاه قمر بني هاشم (ع) استان چهارمحال و بختياري با بيان اينکه پايگاه علمي پژوهشي لردگان اولين پايگاه راه اندازي شده در سطح شهرستان لردگان است گفت: شناسايي، جذب و هدايت ايده هاي خلاقانه؛ هدايت و حمايت از نوآوران، محققان و فعالان عرصه علم وفناوري؛ توسعه و تقويت تشکل هاي علمي، فناوري مردمي با روحيه و تفکر بسيجي؛ کمک به فرهنگ سازي در اين حوزه و تقويت خودباوري ملي؛ گسترش کرسي هاي نظريه پردازي در حوزه هاي علوم انساني و اجتماعي؛ شبکه سازي اقشار مختلف دانشور در توليد علم نافع و ايجاد پايگاه علمي-آموزشي در سطح پايگاه هاي بسيجي از جمله اهداف پايگاه علمي پژوهشي بسيج مصلاي اولي الامر لردگان مي باشد.
 
حجت الاسلام حسن انصاري امام جمعه شهرستان لردگان نيز در حاشيه اين آيين گفت: افتتاح پايگاه علمي و پژوهشي در حد شعار نباشد و سعي کنيد آن را عملي کنيد و در جامعه پياده نماييد. سعي کنيد افراد نخبه را شناسايي کنيد و امکانات جهت پيشرفت در اختيار آنها قرار دهيد.
وي گفت: عمل کردن به علم بسيار مهم مي باشد و هدف از افتتاح اين پايگاه هم اين است که افراد نخبه اي که در شهرستان حضور دارند معرفي گردند و از علم خود استفاده نمايند.
در ادامه افتتاحيه سرهنگ شهام ضيايي جانشين فرماندهي ناحيه مقاومت بسيج شهرستان لردگان گفت: هدف از افتتاح پايگاه فوق الذکر را حمايت و هدايت طرح هاي ابتکاري و اختراعي در سطح شهرستان، ارتقاي سطح علمي بسيجيان و عموم مردم شهرستان لردگان، ايجاد تعامل با مراکز علمي و پژوهشي شهرستان، تشکيل کارگروه هاي علمي و تخصصي و تلاش در جهت رفع مشکلات شهرستان عنوان کرد و افزود اميد است با تلاش نخبگان بتوان کمک شاياني به رفع مشکلات و پيشرفت کشور کرد.
انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس